پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119005
نيروهاي مسلح قادر به انهدام هر تهديدي است
تاریخ انتشار : 1393/07/04 18:15:52
نمایش : 1031
جانشين وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: نيروهاي مسلح ما قادر هستند با موشک‌هاي ساخت صنايع دفاعي کشور، هر نقطه‌اي را در خشکي و دريا با برد و دقت بالا منهدم کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، امير سرتيپ امير حاتمي جانشين وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح که ظهر امروز پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه صحبت مي‌کرد با اشاره به اينکه امروز ايران بسيار از گذشته قوي‌تر است، گفت: امروز انسجام ملت ايران با بصيرت و هوشياري ايجاد شده است به خوبي مسائل کلان دنيا را درک مي‌کند.

وي افزود: اگر استعمارگران با يک فريب و دروغ مي‌توانستند اعتمادي را جلب کنند و در گوشه کشور شورش و مشکل ايجاد کنند امروز ملت ايران به دليل مرتبا مورد ظلم ستمگران قرار گرفته‌اند به ماهيت آنها پي برده و تحت تاثير آنان قرار نمي‌گيرند.

جانشين وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح ادامه داد: امروز به محض اينکه رسانه‌هاي بيگانه مطلبي را مطرح مي‌کنند از خود مي پرسم باز چه خواب و توطئه‌اي عليه ملت ايران ديده‌اند. امروز اين نکته که همه شر و بدي از انگليسي‌هاست در مورد تمام استعمارگران صدق مي‌کند و چننين باوري صدق و باور شده است.

اميرحاتمي با اشاره به اينکه سلطه‌گران تنها به دنبال منافع خود هستند، گفت: اينکه امروز يک گروه خودساخته به نام داعش عليه مردم سوريه تجهيز و ايجاد مي‌کند و بار ديگر عليه آن يک ائتلاف تبليغاتي ايجاد مي‌کنند و همزمان گروهک ديگري را عليه آن آموزش و تجهيز مي‌کنند، ناشي از همين نگاه ابزارگونه است.

وي افزود: ملت ايران امروز روشن‌تر و بهتر از اکثر تحليلگران اين نکته را درک مي‌کنند و لذا اتحاد و انسجام در بين مردم است که ما را بسيار قدرتمندتر مي‌کند.

وي ادامه داد: ما در دوران دفاع مقدس با عمق وجود خود درک کرديم که هيچ راهي جز جهاد و مقاومت براي زندگي عزتمندانه نداريم و دشمن اگر بتواند نه علم و فناوري و نه رفاه که حتي قوت لايموت هم به ما نمي‌دهند. در سايه رهبري مقام عظماي ولايت امروز به سمت چشمه‌هاي اصلي قدرت حرکت کرده‌ايم و از لحاظ علمي در رتبه پانزدهم علمي دنيا قرار گرفته‌ايم.

اميرحاتمي گفت: در بخش‌هاي مختلف کشور قدرت علمي و فناوري موجب خوداتکايي بيشتر شده است و هر جا که ما تحريم شده‌ايم ما در همان نقطه سريع‌تر و بهتر به توان درون‌زا رسيده‌ايم و نمونه آن نيروهاي مسلح است.

وي افزود: ما مي‌توانيم هر آنچه که مورد نياز نيروهاي نظامي کشور است در داخل تامين کنيم و اين توان در داخل ايجاد شده است و با اين منطق تحريم‌ها موجب تعميق توانمندي خواهد شد. امروز نيروهاي مسلح ما با رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي شجاع‌ترين و بهترين انسان‌ها را تحت فرماندهي خود قرار داده و با دکترين بومي و به پشتوانه مردم ايران و اتکاي الهي هر تهديدي را عليه اين ملت به شکست تبديل مي‌کنند.

جانشين وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در پايان تاکيد کرد: ما امروز در تمام عرصه‌ها مي‌توانيم نيروهاي مسلح خود را پشتيباني کنيم. نيروهاي مسلح ما امروز قادر هستند با موشک‌هاي ساخت صنايع دفاعي کشور هر نقطه‌اي را در خشکي و دريا با برد و دقت بالا منهدم کنند و در آينده نه چندان دور سرنوشت جنگ اقتصادي و فرهنگي با عزم ملت ايران شبيه حوزه دفاعي خواهد بود و ما شاهد خوداتکايي و رفع همه تحريم‌ها خواهيم بود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html